سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

فيلمنامه

1391/4/20 11:14
نویسنده : ليلا
408 بازدید
اشتراک گذاری

سهيل رو باردار بودم. از اداره اومدم خونه.

 صبا گفت: مامان آب بده

خاله از آشپزخانه به صبا گفت:بيا من  بهت مي دم.

صبا(با صداي بلند): نه من با تو نيستم. مامان  آب بده.

خاله: مامان حال نداره!

صبا با تعجب من رو نگاه مي كنه . به صورتم خيره شده و آسه آسه به طرفم مياد.  وقتي رسيد انگشت رو صورتم مي گذاره و ميگه: ايناهاش . مامان خال داره!

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

چند روز پيش سارا و صبا داشتند  بستني مي خوردند. صبا تمام  كرده بود و سارا داشت يواش يواش مي خورد. مي دونيد صبا به سارا چي گفت؟!

"سارا مثل آدم بخور!"

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

تازه چند هفته بود كه از پوشك گرفته بودمش.

صبا اومد آشپزخانه و  گفت: مامان سخيل  پيف كرده و در حالي كه دست تاب مي داد و پشت چشم نازك مي كرد مي گفت: اَه اَه اَه

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

سارا عاشق رقصيدن. اگه يه آهنگ شاد شنيده بشه. قر تو كمرش گل مي كنه.

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا
22 تیر 91 19:19
يوخو خوندنه خاطرات بچه هامون چه خالي ميده
زهره مامان آریان
5 مرداد 91 2:50
چه باحالان بچه هاتون.خدا براتون حفظشون کنه
دایی
22 شهریور 91 18:46
خیلی باحال بود کلی حال کردم