سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

شرح پريشاني

1391/4/29 0:59
نویسنده : ليلا
412 بازدید
اشتراک گذاری

اگر چشمانم را ببندم تا جاي خالي تو را نبينم، بويت كه به مشامم نمي رسد، صدايت كه به گوشم نمي رسد، نبودنت را به وضوح جار مي زند.

مي گويند هر دردي چاره اي دارد الا مرگ. بغض گلويمان را تركانده ، اشك امانمان را بريده، داغ تو جگرمان را سوزانده. نبودنت را گريسته ايم، ناليده ايم. شكوه كرده ايم. بي تابي نموده ايم اما .

اما امان از اين بيچارگي!

چقدر سهم ما از خنده هاي دلچسبت كم بود. از وجودت نسيم  محبت و شادي در قلبمان مي وزيد. آهنگ صدايت هنوز در گوشم است. صورتت را با تمام جزئيات تصور مي كنم. وقتي مي خنديدي، حرف مي زدي، جدي بودي، شوخي مي كردي ، شاد بودي يا غمگين.

گل سرسبد فاميل. نقل مجلس انس و وفا . هرگز فكر نمي كرديم به اين زودي از وجود پر مهرت بي نصيب شويم.

مي گفتند خاك سرد است. و من پر كشيدنت به سوي ديار باقي در دستان مرداني كه جسمت را حمل مي كردند، با حسرت و حيرت نگاه مي كردم. دستم به تو نمي رسيد. واي بر من ! گنجي را در خاك مي كردند. مبهوت محشري بودم كه به پا كرده بودي. تو را خاك كردند. چهل روز گذشت. يك سال گذشت. روزهاي  بي تو باز هم  آمد و رفت. و من هنوز انكار مي كنم كه خاك سرد است.

چقدر باور كردن مرگ تو برايم سخت است. پس برايت مي نويسم تا شايد اين انكار پايان بپذيرد.

دايي عزيزم. دعا مي كنم در آرامش و صفا در خانه آخرتت به سر ببري و از هدايايي كه با دعا و نيايش برايت مي فرستيم راضي باشي.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
18 تیر 91 2:38
تسلیت بهتون میگم وطلب رحمت وامرزش برای دایی عزیزتان دارم
مامان ثنا
18 تیر 91 17:39
خداوند روح دایی عزیزت رو قرین رحمت نامتناهی خود قرار بده انشاالله خیلییییییییییییی سخته یعنی فک کنم من میتونم درکت کنم:| یاد انشاهای اون موقع هات افتادم که همیشه تک بود و وقتی میخوندی همه مبهوت میشدن عاقبت بخیر باشی نویسنده هنرمند
مامان بهار
20 تیر 91 16:04
چقدر خوبه آدم یکی رو اونقدر دوست داشته باشه که از نبودنش این جور دلتنگ بشه . قدر این حس رو بدون .



سیما مامان هلیا
21 تیر 91 7:25
خدا رحمتشون کنه . اللهم صلی علی محمد و آل محمد دست نوشته هات خیلی زیبا هستند
بابا
22 تیر 91 19:18
هميشه آدماي خوب ياد و خاطره خوبي از خودشون بجا ميگذارند بهمين دليله كه فراموش كردنشون سخته و گاهي ناممكن ولي به قولي تا شقايق هست زندگي بايد كرد