سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

تقديم به ...............

1391/4/15 14:19
نویسنده : ليلا
535 بازدید
اشتراک گذاری

تو را به ...دوست می دارم

تو را به خاطر همه ي خوبيهايي كه بي تو نمي شناختم دوست دارم.

تو را به خاطر همه ي خطهاي بطلاني كه بر بديهايي كه تصور مي كردم كشيدي دوست دارم.

تو را به خاطر آرامي كه به وجودم مي دهي دوست دارم.

تو را دوست دارم ونگاه مهربانت را

تو را دوست دارم و آهنگ آرام صدايت را

تو را دوست دارم و صبرت را

تو را دوست دارم و خدايي را كه سر راهم قرارت داد.

تو را كه آرزوي برآورده شده ي دوران جواني ام هستي.

تو را كه همسر با وفي من هستي

سايه ات مستدام. سربلند، شاد و پيروز باشي.

                                  niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا
22 تیر 91 19:11
خيلي سخته كه آدم بتونه احساسات خودشو اونطوريكه هست روي كاغذ بياره مگر همسر عزيزم كه هميشه با نوشته هاش منو شرمنده خوبي هاي خودش ميكنه
اميد دارم هميشه شاد باشي و پر توان


دوستت دارم