سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

روز به یادماندنی

1393/9/10 14:19
نویسنده : ليلا
488 بازدید
اشتراک گذاری

واحد درسی این هفته صبا "واحد خانواده" است. از هفته قبل نماینده ی مادرها با من تماس گرفته بود تا هماهنگی لازم برای یک برنامه جالب را انجام دهد. قرار بود که یک یا چند نفر از اعضای خانواده بچه ها  در روز مشخصی  به کلاس بچه ها بیایند و معرفی شوند. قرار بود خود بچه‌ها ندانند تا غافلگیر شوند. طبق تقسیم بندی امروز نوبت صبا بود. من هم با عزیز و عمه هماهنگ کرده‌بودم. وقتی وارد کلاس شدیم، صبا حسابی غافلگیر شده بود. البته عمه جون زودتر از ما اومده بود و اولین مهمان بود. اقوام چند تا بچه دیگه هم حضور داشتند و به ترتیب معرفی شدند  و خاطره‌ای تعریف کردند. من هم خاطره "نجات پستونک" را تعریف کردم. عزیز هم یک بیت شعر خواند و در مورد محبت سحبت کرد.در آخر هم بچه ها با خوراکی هایی که مهمانها آورده بودند، پذیرایی شدند. برای صبا شکلات گرفته بودم که پوسته های رنگارنگی داشتند. جالب بود که رنگهای صورتی و سرخابی زودتر از همه تمام شد. از مربیها به خاطر برنامه جالبی که ترتیب داده بودند تشکر کردم و از مدیر و دفتردارها هم خداحافظی کردیم. برگشتنی تو حیاط سارا رو هم دیدیم. کلی ذوق کرد و پرید بغل عمه. سارا عمه ش رو خیلی دوست داره. البته حق هم داره. بقیه شکلاتها را به سارا دادم و رفتیم خونه. روز خوبی بود. حیفم اومد که راجع بهش چیزی ننویسم.

با تشکر از خانم نیکو و زندی، مربی پیش دبستانی دبستان غیرانتفاعی بوستان

پسندها (1)

نظرات (1)

مريم
29 آذر 93 12:48
سلام خانمي. چه كار جالبي كرده مدرسه ليلا جان. دلتنگ ديدارتم. دوست دارم حتما خودت و كوچولوهات رو ببينم. من هم همینطور خوشحال می شم بیای اینورا