سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

شیطونی ها(2)

1391/8/20 8:15
نویسنده : ليلا
343 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک پسر من لبه ی میز و صندلی رو می گیره و سه سوت بلند می شه. تازه خرامان خرامان قدم هم بر می داره مخصوصا اگر هدف مورد نظر رو شناسایی کنه.

دیشب سه تا قد و نیم قد مثل ... از سر و کول باباشون بالا می رفتند. من همش می ترسیدم این فیتقیلی اون زیر میرا له بشه. خلاصه بابا آتش بس اعلام کرد و خیال من راحت شد.

سارا قراره برای تیمی شدن آموزش ببینه. یه راکت بدمینتون مینی هم براش خریدیم که خیلی خوشگله.

کلاس ویژه جمعه ها برگزار می شه. امیدوارم پشتکار به خرج بده و به تمرین هاش ادامه بده.

صبا خیلی شیرین شده. همین طور که حرف می زنه و پشت چشم نازک می کنه می خوام گازش بگیرم.

سهیل هم که حسابی خوردنی شده. نمیشه ماچش نکرد.

چقدر دلم می خواد عکس های جدیدشون رو آپلود کنم ولی وقت نمیشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)