سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

شیطونیها

1391/8/17 13:28
نویسنده : ليلا
391 بازدید
اشتراک گذاری

آخه پسرکم جیگرکم ! تو که هنوز نشستن رو کامل بلد نشدی، یعنی اگه فوتت کنیم می افتی ، چرا می خوای وایسی؟

القصه سهیل هنوز نه ماه نشده لبه ی میز و مبل و گاها یقه مامان بابا رو می چسبه و بلند میشه . تا حالا دو سه بار گرومپی افتاده و کلی گریه کرده.

عزیز دلم من فیلمت رو گرفتم تا مدرک داشته باشم. تازه موقع فیلم گرفتن من رو دیدی و شروع کردی به دست زدن و من از ترس افتادنت فیلمبرداری رو تعطیل کردم و چسبیدمت.

به زودی سناریوهای جدیدی از دعوای خواهر وبرادر در این وبلاگ ثبت خواهد شد. فقط خدا به خیر کند.

 تلویزیون که به دستور مامان خاموش بشه ساراو صبا می رن توی اتاق . در رو می بندند و حسابی بازی می کنند. مامان هم همش دعا می کنه جفتشون سالم از اتاق بیان بیرون. بستن در هم برای اینه که داداشی مزاحم نشه.

سارا یه ماهه روزشماری می کنه برای دو روزی که تو آذر تعطیله!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)