سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

ياري از غيب

1390/9/20 13:53
نویسنده : ليلا
860 بازدید
اشتراک گذاری

يادمه وقتي مادرم مي خواست بنايي شروع كنه مونده بودم كه صبا رو چه كار كنم. مخصوصا كه داشتم از شير مي گرفتمش و هر دو عصبي بوديم. يكي دو هفته اي پيش عزيز گذاشتمش ،‌به اين اميد كه تو اداره مهد باز بشه. ولي هي امروز و فردا مي كردند و من هم مونده بودم چه كار كنم. يه روز نشسته بودم و توي قلبم با خدا حرف مي زدم. گفتم كه گير افتادم. نمي دونم چه كار كنم. در عين حال داشتم با گوشي ام ور مي رفتم كه چشمم به اسم ستاره خورد. يك دفعه انر‍ژي گرفتم . ايستادم و به ستاره زنگ زدم. الو سلام . من مامان صبا م............: /اره مامانم نگه ميداره. باورم نمي شد. فرداش قرار گذاشتم . ستاره و مادرش رو خونشون ملاقات كردم. عكس صبا بغل مادر ستاره روي تاقچه بود. يادگاري از زماني كه صبا رو مهد ميذاشتم

خاله مي گفت خيلي صبا رو دوست داشتم و دارم، نگهش ميدارم. چقدر زود خدا بهم جواب داد. اعتمادم بهش بيشتر شد و چند ماهي خاله ستاره و مامانش از گلهاي من مواظبت ميكردند. هرچند الان خاله ستاره بيماره و ازش بيخبرم. درسته دوباره مجبور شدم دنبال يه راه حل ديگه باشم. ولي اين بار با اعتماد بيشتري به خدا قدم برداشتم و همونطور كه مي دونستم يه پرستار مهربون ديگه سر راهم قرار گرفت.دعا کنید خاله ستاره حالش خوب بشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پسرا
20 آذر 90 14:11
سلام! نوشته هاتون ساده و صمیمی ان. به دل من که نشستن. خدا دخترای گلتون رو حفظ کنه!
مريم
20 آذر 90 15:44
سلام ليلا جان. نمي داني چه ذوقي كردم وقتي اينهمه كامنت ازت ديدم. نگرانت شده بود. خبري ازت در اين دنياي مجازي هم نداشتم. وقتي آدم بچه دار مي شود خدا خيلي بيشتر از قبل حواسش بهش هست. انشاا... كه هم خاله ستاره خوب بشه و هم خدا همينطور آدمهاي خوب سر راهمان بگذاره و بچه هامون با هاشون دوست شوند. اين صباي ناز نازي كه شيطون بلا شده را يك نشگون خوردني بگير. يك بوس و خسته نباشيد محكم هم براي سارا خانم كلاس اولي زحمتكش. ليلا جون! چقدر زمان زود مي گذرد.