سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

بدون عنوان

1392/7/20 10:37
نویسنده : ليلا
329 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره گوش صباخانوم سوراخ شد. خیلی دخترم پیگیر بود. وقتش رسیده بود که این کار انجام بشه. با وجودی که دیگه کارش به التماس و تهدید و چرا و کی رسیده بود،  می ترسیدم بعد از سوراخ کردن یه گوش دیگه اجازه نده که دومی هم سوراخ شه. برای همین یه بار بهش گفتم:" باشه عزیزم گوشت رو سوراخ می کنم ولی باید بدونی که یه ذره درد داره." می دونی چی جواب داد :"باشه، تمُل ممی کنم" یعنی تحمل می کنم. کلی خندیدم. و واقعا هم تحمل کرد. مثل خانوما نشست تا کارش تموم بشه. خیلی هم خوشحال بود. ولی به همه می گفت: " اگه می خوای به گوشوارم دست بزنی باید از  من اجازه بگیری. وگرنه دعوات می کنم. و..." خلاصه این روزها فقط با شیرین زبونی هاش مارو می کشه. گاهی این قدر بوسشون می کنم که احساس می کنم لبم بی حس شده

یه روز قرار بود مدرسه ی سارا لوبیایی بدن. من هم کاسه و قاشق براش گذاشتم ولی یادم رفت پول بهش بدم. بعد از ظهر اون روز ازش پرسیدم راستی لوبیایی خوردی؟ خندید و گفت:"نه، آخه یادم رفت پول ببرم." گفتم خوب از دوستات می گرفتی بعدا حساب می کردی. باز خندید و گفت:"آخه اونا هم پول نیاورده بودند." کلی خندیدیدم. دختر قانع من اینه دیگه. گاهی باید التماسش کنم که چیزی ازم بخاد. برعکس خواهرش که خواسته هاش تمومی نداره. طوری که از یه گوش وارد میشه و از گوش دیگه در می ره، مثل اسب پرنده!!!!!

خیلی هم بد نشد که نمی تونم واسه سارا وقت بذارم. بچم مستقل شده. هفته ی پیش خودش سکه های کاغذی برای درس ریاضیش درست کرد. آخه سکه های پارسالش تو اثاث کشی گم شد.

تاره امکانات براش فراهم کردم که خودش جوراباشو بشوره.

دخترم دیگه عصای دستم شده. خیلی تو خونه بهم کمک می کنه. خدا حفظش کنه.

سهیل بسیار بسیار شیطون بلا شده. واقعا که پسره. یه لحظه نمی شه ازش غافل شد. ببینم جای سیب زمینی -پیاز سقفی یا دیواری سراغ ندارن؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایی
23 مهر 92 10:07
سارا هم مثل خودت کم توقعه
مامان ثنا
23 مهر 92 13:14
پس بسلامتی اثاث کشی کردین خونه جدید مبارکه عزییزم خدا سارا که کمک کارته و صبا که شیرین زبونه و سهیل پسر رو واست زنده نگه داره عاقبت بخیر باشین عزیزم
آزاده
23 مهر 92 21:30
سلام خاله قربون هر سه تاشون گوشواره های صبا خانوم هم مبارک باشه ولی به نظر من بذار سارا یه کم بیشتر بچگی کنه فرصت برا خانوم شدن زیاده نذار زیاد مادر فداکار بار بیاد ممکنه یاد بگیره همیشه نیازهای خودش در درجه دوم اهمیت هستن و شخصیت حامی پیدا کنه البته نظر من جون شناحت مستقیم رو سارا ندارم ممکنه اشتباه باشه