سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

سحر

1392/7/14 8:57
نویسنده : ليلا
524 بازدید
اشتراک گذاری

رواق منظر چشم من آشیانه ی توست. کرم کن و فرود آ که خانه خانه ی توست.

دوستان عزیز. بهترین خبر رو تو این پست می شنوید. من عمه شدم. سحر پناهی به جمع ما پیوست. قدمش برای همه خیر باشه.

سحرم دولت بیدار به بالین آمد   گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند و اندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند.

سحر بلبل حکایت با صبا کرد            که عشق روی گل با ما چه ها کرد

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس   که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست
 
 از رهگذر خاک سر کوی شما بود             هر نافه که در دست نسیم سحر افتاد

برقی از منزل لیلی بدرخشید سحر                   وه که با خرمن مجنون دل افگار چه کرد

 وقت سحربویی ز زلف یار می‌آورد                          دل شوریده ما را به بو در کار می‌آورد
 

به مطربان صبوحی دهیم جامه چاک                   بدین نوید که باد سحرگهی آورد

برکش ای مرغ سحر نغمه داوودی باز                  که سلیمان گل از باد هوا بازآمد

به شکر آن که شکفتی به کام بخت ای گل          نسیم وصل ز مرغ سحردریغ مدار

سحر به بوی گلستان دمی شدم در باغ             که تا چو بلبل بی‌دل کنم علاج دماغ

ای نسیم سحری بندگی من برسان               که فراموش مکن وقت دعای سحرم

مادرس سحردر ره میخانه نهادیم                       محصول دعا در ره جانانه نهادیم

سحر با باد می‌گفتم حدیث آرزومندی              خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ثنا
15 مهر 92 12:10
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلی خوشحالم واست
به آرزوت رسیدی عمع جونییییی
چه اسم زیبایی
ایشاله خدا همه رو حاجت روا کنه..آمین


ایشالا خدا هیچ کس رو ناامید نکنه
آزاده
16 مهر 92 11:30
قربون عمه خانم و سحرخانمش برم الهی همیشه خبرهای خوش بشنوی و بدی
دلت همیشه شاد باشه به امید خدا


ممنون
مريم
22 مهر 92 12:02
خدا را شكر ليلا جان. خيلي خيلي خوشحال شدم. تبريك مي گويم خيلي زياد هم به عمه خانمي كه شما باشيد هم به مامان باباي اين گل دختر نازنين كه مي دونم اونها هم بي نهايت شادند.
مريم
23 مهر 92 10:45
سلام خيلي خيلي خوشحال شدم ايشالا مبارك باشه . از طرف من به مامان اينا هم تبريك بگو عمه جوني..