سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

این سه نفر

1391/11/7 10:44
نویسنده : ليلا
890 بازدید
اشتراک گذاری

من و صبا توی کلینیک منتظر نوبت دکتر بودیم.

صبا : مامان می خوای ستاره ها رو بشمارم؟

مامان: بشمار مامان جون.

صبا: وان            توو          اوری         فُر          فایو          سکس         سون       ایت        ناین        تِن

مامان: آفرین دخترم خانوم مربی بهت یاد داده؟

صبا : نه از "دورا" یاد گرفتم.

لازم به توضیح که دو روز بود سی دی انگلیسی" دورا" رو نگاه می کرد.

children holding hands playing game red rover animated gif

................................................

از جمله های قصار سارا هم  بشنوید:

مامان من مهربون ترین دختر کلاسم.

مامان تو و مامانی من رو خیلی خوب تربیت کردین. من تو کلاس از همه باادب ترم.

واقعا که مسخره است(زیر لب) . چی مسخره است مامان؟ - سه تا لیوان چایی برای 5 نفر آدم سر سفره می آرن؟(سهیل رو هم حساب کرده بود.)

 

..................................................

سهیل از مبل های خونه بالا می ره . پایین می آد.

ماشین بازی و توپ بازی رو دوست داره. هر جا خواهرا باشن هست و کار به کارم نداره .

وقتی دختر ها رو بغل می کنم از حسودی میاد طرفم و خودش رو میندازه بغلم.

روز به روز مهارتش در شکار آشغال ها از رو زمین بیشتر می شه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
21 بهمن 91 16:48
سهیل جان تولدت مبارک
میمی
26 بهمن 91 1:21
خیلی با ذوقی لیلا کلی با این همه گرفتاری دنبال انیمیشن گشتی ایول داره
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 بهمن 91 1:16
وای که چه خوردنی میشن وقتی از اینطور کلمه ها به کار می برند