سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

سوره قریش، سه بار تکرار

1390/2/13 8:48
نویسنده : ليلا
5,573 بازدید
اشتراک گذاری

سارا جون در طول سال تحصیلی مقطع آمادگی باید سوره های کوچیک قرآنی رو حفظ میکرد. یه سی دی هم از طرف مدرسه بهشون داده بودند که همه اونها رو به صورت سه بار تکرار داشت. بهترین فرصتی که سارا می تونه با خیال راحت گوش بده و تمرین کنه ، وقتهایی است که سوار ماشین هستیم. بدون مزاحمت کسی فلش ریدرِ ظبط رو که قبلا آماده شده تنظیم می کنیم و گوش می دهیم. تنها کاری که باید انجام می شد این بود که با کمک نرم افزار خاصی سوره ها رو تک تک جدا می کردیم و به نوبتی که خانم معلم می خواست توی یو اس بی می ریختیم و برای سارا جان پخش می کردیم. اینطوری حواس من هم تو رانندگی جمع خودم بود و کاری به سارا نداشتم.

تصمیم گرفتم این تک فایلها رو یکی یکی آپلود کنم تا بقیه هم بتونند استفاده کنند. در حال حاظر تنها فایلی که همراهمه سوره مبارک قریش است. منتظر بقیه مطالب کمک آموزشی باشید.

برای دانلود سوره قریش روی کلمه دانلود کلیک کنید

دانلود

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مريم
8 اردیبهشت 90 11:43
واي چه جالب!! چند روزه به فكر اينم كه چنين فايلهايي را از اينترنت پيدا كنم. خيلي دلم مي خواهد با صداي بچه ها خوانده شده باشه. الان پارسا سوره ناس را به خاطر ناس هاي آخرش كه هي تكرار مي شوند دوست دارد. اگر ناس را هم بگذاري خيلي ممنونت مي شوم.


به زودی دوست خوبم
دوفرشته آسمانی
9 اردیبهشت 90 0:05
سلام ممنونیم که به وبلاگ ماسرمیزنید امیدواریم مطالبی که دروبلاگ میزاریم مفید باشه بازم به ماسربزنید
گروه بالی گل
18 اردیبهشت 90 18:09
خاطره ای فراموش نشدنی از یک مراسم بادکنکی را با گروه بالی گل تجربه کنید برای آشنایی با خدمات ما و نمونه ای از کارها به وبلاگ ما بیایید http://baligol.loxblog.com