سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

شیطونی ها(3)

1391/9/11 12:39
نویسنده : ليلا
424 بازدید
اشتراک گذاری

سهیل توی تعطیلات هم دندان درآورد و هم سرما خورد. داستان بادکنک و بی قراری ها و سرفه های شبانه، لثه های متورم، بی اشتهایی و بهانه گیری.

دخترا با خوردن داروی خانگی مامانی خیلی بهتر شدند.(گوش شیطون کر)

صبا به جای علیه السلام می گه الکی سلام.

سارا همچنان به بازیگوشی هایش ادامه می دهد. اتاقش نا مرتب است و ... البته از اینکه مجبور است برای درس خواندن دائم از این اتاق به آن اتاق کوچ کند ویا از بین سر و صدای دو تا وروجک تمرکز کند دلم برایش می سوزد.

وقتی رفتیم خونه ی جدید حتما یک اتاق اختصاصی برایش در نظر می گیریم.8/9/91

یه روزی سهیل و صبا وبابا تو اتاق بودند. سهیل توی روروئک این ور و اون ور می رفت. بعد از مدتی بابا یه لحظه اومد بیرون و وقتی برگشت تو اتاق دید که سهیل بیرون از روروئک می باشد و لبه ی تخت را گرفته و ایستاده است. از مامان پرسید :"شما سهیل را بیرون آوردید؟" مامان گفت :"نه" از صبا پرسید صبا گفت آری  ولی مشاهدات عینی شب گذشته نشان داد که جناب پسر خودشان از روروئک بیرون آمدندند. فکر می کنید چطوری.

آقای پدر مرا صدا زدند درحالیکه خودشان در حال فیلمبرداری و شکار لحظه ها بودند. آقا سهیل با تقلا سینه و شکم مبارک را روی پیشخوان روروئک و از آنجا به روی تخت قرار دادند وقتی به هدف مورد نظر روی تخت دست یافتند پاهایشان از روروئک خارج بود. با چند لگد بالاخره رورئک از کنار تخت دور شد و پسرجان  آنقدر سر خوردند که پایشان به زمین رسید. مادر هم هی از ترس می خواست دخالت کند که آقای پدر می گفت نترس نترس.و اینگونه شد که وروجک از وسیله ی نقلیه اش بیرون آمد.

القصه جلوی بخاری هم که میز گذاشته ایم اینک اگر حواسمان نباشد از زیر میز به سمت جیز می رود.

اما خودمانیم این سارا از خنده غش می کند با دیدن این فیلم ها.

صبا هنوز به بشقاب میگه قشقاب، به زشته می گه ششده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)