سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

نامه ای به کودکانم

1391/7/12 11:30
نویسنده : ليلا
280 بازدید
اشتراک گذاری

سارای عزیزم.

آرزو می کنم همیشه شاد و پرانرژی زندگی کنی و در کارهایت موفق باشی.

تو مهربان، دلسوز، ملاحضه کار و قانعی.

اگر کسی یا کسانی به اندازه  ی خودت با تو مهربان نبودند رنجیده خاطر نشو !

اگر کسی با شنیدن غصه هایت بی تفاوت بود ، ناراحت نشو!

اگر دیگران رعایت حال تو را نکردند، عصبانی نشو!

چون  همه ی خوبیهایی که گفتم گنجهایی هستند که تو ذاتا به ارث برده ای و خیلی ها از آن محرومند.

اما

بگذار دیگران از انتظارات و خواسته های تو آگاه شوند و آنها را فقط در قلبت نگه ندار.

رنجش و ناراحتی خود را در نزدیک ترین زمان با لحنی آرام به طرف مقابل خود بگو و راه انتقاد مؤثر را بیاموز.

هرگز به علوم، مهارت ها  ، موقعیت هاو موفقیتهایی که دست یافته ای قانع نباش و راه ترقی را پیدا کن.

همیشه بدان  که دوستت دارم و به تو افتخار می کنم.

 

صبای عزیزم

تو جسور شاد پرانرژی و مستقل هستی

بیاموز که با دیگران چطور همدردی کنی و به احساساتشان اهمیت بدهی.

صبور باش و در کارهایت دقت و حوصله داشته باش.

همیشه دوسستت داشتم و دارم و به داشتن تو می بالم

 

 

 

سهیل عزیزم

تو بهترین اتفاق پیش بینی نشده در زندگی من هستی. با آمدن تو خانواده ی ما کامل شد. خدا تو را به من بخشید تا درس های تازه ای به من بیاموزد. تا مرا به خودم بشناساند. از داشتن تو خرسندم .

مثل پدرت مهربان و مرد زندگی باش.

به  خانواده ات پایبند باش.

در زندگی برای شناختن همسر و فرزندانت تلاش کن.

همواره دوستت دارم و می دانم که به لطف خدا مایه ی افتخار من خواهی شد.

 

سهیل عزیزم دو سه روزه دست دست میکنه(دست می زنه)9/7/91

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)