سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

قدرداني

1391/2/16 14:36
نویسنده : ليلا
399 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز جهاني ماما است. مي خواهم از فرصت استفاده كنم و از همراه، مشاور، دوست و همكار عزيزم تشكر كنم.

"هيچ وقت لطفي كه در حقم كرديد فراموش نمي كنم و دعاي خير من  و مادرم هميشه همراهتان است."

به خاطر دارم كه وقتي خبر بارداريم را شنيدي ،‌صحبتهاي اميدواركننده ات چقدر مايه ي آرامش من شد.

چقدر هم خوش موقع كلينيك مامايي ات را كه مدتها صحبتش بود داير كردي. من جزو اولين مشتريهايت بودم.

جا داره كه از همه ي ماماهاي عزيز بخوام قدر توانمنديها و دانشي كه دارند رو بدونند و خدمتي مقدس رو كه از دستانشون بر مياد به مردم ارائه بدن.

مراقبتي كه من از كلينيك مامايي (حضرت مريم در سمنان) دريافت كردم در مطب هيچ متخصصي نمي توانستم ببينم. از مشاوره ي بهداشت و تغذيه گرفته تا ورزشهاي دوران بارداري ، ريلكسيشن و همراهي در زمان تولد نوزاد در بيمارستان....

مادرهاي عزيز اگر امكان مراجعه به ماما رو داريد. خودتان را سرگردان مطب متخصصها نكنيد. در صورت نياز ماما شما را به آنها ارجاع خواهد داد.

يك بار ديگه از اينكه در دوران حساس بارداري و زمان پر اضطراب تولد كودكم همراه و ياورم بودي از تو متشكرم. روزت مبارك و ارزش و احترامت افزون باد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا
17 اردیبهشت 91 14:02
متاسفانه همیشه اونهایی که کار می کنند از مزایای خودشون محرومند . من هم دعای خیر خودم را به تمام اونهایی که در سختیها یار دوستان خودشون هستم همراه می کنم
مريم
18 اردیبهشت 91 9:30
راست مي گويي ها.چقدر قالب وبلاگت قشنگ و دوست داشتني شده است.