سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

سفر شهر کرد

1395/6/1 15:05
نویسنده : ليلا
336 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش مسافرت بودیم. به اتفاق خانواده و عمه ، شئهر عمه و پسرعمه بچه ها. رفتیم شهر کرد. تیو راه یه سری هم به کاشان و اصفهان زدیم. به بچه ها خیلی خوش گذشت. سهیل هم حسابی بازی کرد. به نظر می رسید این دوره کوتاه مثل یک دوره آموزشی تغییرات زیادی در سهیل ایجاد کرده باشه. هم حرف زدنش کاملتر شده و هم دل و جرأت بیشتری پیدا کرده.

سامان یکی از شهرستانهای اطراف شهرکرد هست. با یه رودخانه پرآب و پل تاریخی زمانخان. بچه ها حسابی آب تنی کردند. سهیل پسر هم یه لحظه مثل تیر کمون به سمت همسفرامون که با احتیاط خودشون رو تا وسط این رود پرفشار رسونده بودند دویدن گرفت که توسط پدر مهار شد و درحالی که تو بغل باباش بود به اونا ملحق شد.

بعد از ظهر به یه تالاب قشنگ رفتیم که بعضی ها برای ماهیگیری کنار آب چادر زده بودند. بچه ها هم جوگیر شده بودند و با سیمهایی که روی زمین پیدا می کردند و یک تیکه چوب قلاب درست می کردند و به آب می انداختند. الیته که ماهی می گرفتند اما از نوع لجن ماهی!!

تو شهر بلداجی تو مغازه گزفروشی برای صبا سوال پیش اومد که مگه اثلی با صاد نیست؟

یه کوهنوری خفن هم داشتیم تو کوهرنگ تا به غار یخی برسیم. هرکسی مسئول یه بچه شد و به ضرب و زور خودمون رو به مقصد رسوندیم. برگشتنی هم از تو آب یخ عبور کردیم. سهیل که تمام مدت رو دوش باباش بود به تقلید از خواهراش آخ و اووخ می کرد. یا مثل بزرگترا توصیه می کرد: عجله نکنین. دمپایی صبا رو هم آب برد. خلاصه وسط تابستون برف و یخ هم دیدیم.

ساراجوون هر از گاهی گزارش می داد: مامان خیلی داره خوش میگذره.!!

کمی هم بشنوید از فرهنگ لغت جدید سهیل:

ولم کن -....  للم کن

اینترنت  ای نِ تِ

لطفا       مَ تن

فهمیدم    فندی اَم

شوخی کردم  شوشی کتم 

یه چیزایی هم راجع به تبدیل شدن بن تن به هیولا می گه. رمز بزن و نصب کردن هم بلده.  برای اینکه تو ماشین حالش بد نشه و سرش رو گرم کنم کلی قصه من در اوردی راجع به بن تن گفتم.

روز آخر هم  هر کدوم یه دمپایی خریدیم و با همونا راهی سمنان شدیم. فقط باید منو موقع خرید دمپایی برای این سه تا وروجک می دیدن. مهلت نمی دن که!!!

پسندها (1)

نظرات (1)

مجتبی
8 شهریور 95 1:47
سلام لیلا خانم خیلی وبلاگ جالب و زیبایی دارین وروجکای نازتونم خدا حفظشون کنه و همیشه شاد و سرزنده دور هم باشید. یا علی