سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

بالاخره مسافرت

1392/4/1 13:10
نویسنده : ليلا
452 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از یک سال و اندی بخت مسافرت من باز شد و با بچه ها و دایی ها و مامانی وبابایی رفتیم .

سارا و صبا که حسابی از خجالت دریا و ساحل شنی در اومدن . کافیه عکساشونو بذارم تا منظورم رو بهتر بفهمید. صبا صدف جمع می کرد و می ریخت تو دریا و می گفت: دریا گشنشه.

یه بار هم من و دخترا رفتیم استخر و خوش گذروندیم. بابا و بچه ها هم با دائی و زندایی رفتند قایق سواری تو رودپی.

توی راه برگشت هم حسابی این سه تا شلوغ بازی در آوردند و کله ی ما رو بردند. بعد هم همدیگر رو بغل کردن و خواب رفتند.

سهیل جون تا تونست راه رفت. کلاه آفتابیش هم خیلی بهش می اومد. فقط تو راه رفت و برگشت مثل مامانش حالش بد شد.

خدا رو شکر بچه ها مریض نشدن .

دیشب پیتزا سفارش دادیم و من به شوخی گفتم پیتزا مال من و باباست. شما نوشابه رو بریزید تو کاسه ، نون بچینید و بخورید. صبا کفری شد و شروع به اعتراض کرد. درحالی که سارا می خندید گفتم شوخی کردم مامان. صبا با عصبانیت جواب داد: "شوخی مسخره ای کردی!" و همه خندیدند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سهیلاجون
9 تیر 92 14:38