سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

سلام به فصل بهار

1391/12/27 10:26
نویسنده : ليلا
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو فصل بهار که صدای قدمهات رو می شنوم. نه اصلا خودتی که اومدی. فکر کنم وجود خاکی من با تو از هر فصل دیگه ای سازگارتره. حس تازه ای دارم. امیدوارم تو بغچه ت سوغاتی های خوبی برام باشه.

خدای بهار. شکرت می کنم. امسال هم مثل همیشه به ما برکت بده. سلامتی ، فهم ودانش ، محبت و عشق و هر چه خوبی ماورایی است روزی مان کن.

خیلی چیزها هست که باید یاد بگیرم. از این بابت خوشحالم. درسته باید خرسند بود نه نگران نه متأسف.

خدایا کمک کن تا آدمهای حقیر نه خوشحالم کنند و نه غمگین. نه محبتشان را داشته باشم و نه نفرت.

یاری ام کن تا آنگونه باشم که تو می پسندی.

شاید این آخرین یادداشت 91 باشه پس جا داره از همه ی اونایی که برای خوندن نوشته هام وقت گذاشتند تشکر کنم  به ویژه اونایی که نظر دادند. سال خوبی برای همه تون آرزو دارم. در ضمن

 

 

روز پرستار مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خانم معلم بندری
7 فروردین 92 7:32
سلام دوست بزرگوارم سال نو بر شما هم مبارک و خجسته امیدوارم سالی پر از خیر و برکت پیش رو داشته باشید .
پرتابه
8 فروردین 92 1:14
سلام لیلا جان نوروزت مبارک ... من یکی از اعضای پرتابه هستم. می دونی بعضی وقتا یه سری حرفا هستن که نه می شه تو وبلاگ نوشتشون ( یعنی به اندازه ی یه پست وبلاگ نیستن) و نه دوست داری از بین برن... من اومدم بهت بگم که پرتابه دقیقا جائیه واسه این حرفا یعنی می تونی تو پرتاب های 198 کاراکتری همه ی حرفای مینیمالت رو بنویسی ما تو پرتابه کپی پیست نمی کنیم و خوشحال میشیم که تو هم بیای تو جمع ما و از نوشته هات بهره مندمون کنی... منتظرتیم
معلم دهاتی
13 فروردین 92 0:36
11ماه گذشت.................... بعضیا دلشون شکست.......... بعضیا دل شکوندن............... خیلیا از بینمون رفتن............. خیلیا بینمون اومدن.............. گریه کردیم خندیدیم............ زندگی بر خلاف آرزوهامون گذشت سال خوبی داشته باشید