سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

تابستان91

1391/4/10 17:41
نویسنده : ليلا
450 بازدید
اشتراک گذاری

از تيرماه كلاسهاي تابستانه ساراجون شروع شد. كلاس نقاشي ، لگو و بدمينتون.

دوست دارم خودم هم كلاس بدمينتون بروم . به موقعش!

صباجون فعلا كلاسي نميره. فقط زبون مي ريزه . سهيل هم فضول شده و الان ميخواد به كيبرد دست بزنه. همش هم با پاش كيبرد رو هل مي ده عقب.

سارا تكليف مدرسه هم داره. بايد كتاب رياضي گاما رو حل كنه. قصه بخونه و خلاصه بنويسه و همينطور تو دفتر شطرنجي تقارن و الگويابي تمرين كنه.

تازه بايد فتوهاي  سال اول رو مرور كنه و اگه غلط داشت درستشو تو دفتري بنويسه.

صبا خوب بلده چطور باب آشتي رو با من باز كنه. مثلا ميگه ""با من دوست باش"عصباني نشو""تو منو دوا كردي!"

عبارات ديگه اي هم بلده:

"عافيت باشي" ""سلامت باشي" "صُب به خير"" تو با من چي كار داري" "دوسِت دارم" "من عاشقشم"

خالم به من ميخوره. تو هم خالت به من مي خوره؟"(حال به هم خوردن)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
10 تیر 91 20:55
با سلام . وبلاگ ملیسا جوون با کلی عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال می شم سری به ما بزنید و با یک نظر ما رو مورد لطف خودتون قرار بدید . منتظر نظرهای قشنگ شما هستیم .
مامان بهار
12 تیر 91 13:59
لیلا جون تو سر کار هم میری؟ من از اول شهریور باید برگردم سر کارم . از الان غصه ام گرفته چه جوری از دخترم جدا شم . تازه نگرانی اینکه تو مهد به بهارجونم بد نگذره هم دارم . نمی دونم چی کار کنم؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 تیر 91 17:02
سلام ارزوی سلامتی برای گلهای زیبای زند گیتان دارم امیدوارم زیر سایه پدر ومادر عزیزشان سالم و سلامت باشند