سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

و بالوالدين احسانا

1391/2/23 16:46
نویسنده : ليلا
420 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا از تو متشكرم كه به من توفيق مادر شدن دادي تا قدر مادرم را بهتر بدانم. از تو مي خواهم مرا لايق اين مقام  هم بكني.

روز مادر رو به مادر مهربان خودم وهمه ي مادراي مهربون تبريك مي گم واز خداي مهربان طول عمر باعزت از خدا مي خوام.

مادر عزيزم در بزرگ كردن بچه هام زحمت زيادي برام كشيد و يك حامي و پشتيبان واقعي برام بود وهست.

مادرم هميشه دعايم كن كه دعاي تو بركت زندگي و رحمت و محبت است.

مادرم اشتباهات و بي ادبي هاي سفيهانه ي مرا ببخش. واز خطاهاي من دل آزرده نمان. مثل هميشه مثل كودكي هايم مرا ببخش .

مرا ببخش تا رحمت خدا شامل حالم شود. مرا ببخش تا لايق لطف و عنايتش گردم.

تو اولين سرمشق عشق را در قلبم  نوشتي و من اولين قطره ي محبت را از جام تو نوشيدم.

دوستت دارم. دوستت دارم . دوستت دارم.

نفس تو دم مسيحاي قلب و روح من است. صدايت انرژي و اميد مي آورد و چشمانت شوق زندگي را در من روشن مي كند.

دوستت دارم                      دوستت دارم.               دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا
29 اردیبهشت 91 7:14
من هم روز مادر را به همه مادران مخصوصا همسر عزیزم تبریک میگم