سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

باباجون بفرمایید سوپ ؛ بفرمایید بستنی

1390/2/13 9:17
نویسنده : ليلا
443 بازدید
اشتراک گذاری

ساراجون نزدیک 2 سالش بود . جلوی تلویزیون نشسته بودیم . من مشغول خوراندن سوپ به وروجک بودم. باباجون جلوی تلویزیون خوابش برده بود. یک لحظه رفتم آشپزخانه تا به اجاق سر بزنم. چیزی نکذشته بود که صدای بابا که انگار کابوس دیده باشه، بلند شد.نگاه کردم، دیدم ساراخانوم قاشق سوپ دستشه و می خواسته به زور سوپ تو دهن باباش بریزه. تازه فهمیدم که کوچولوی ما فرق خواب و بیدار رو نمی دونه. بعد از چند دقیقه که بابایی فهمید اوضاع از چه قراره همه زدیم زیر خنده.

چند روز قبل تاریخ تکرار شد. حالا نوبت صبا بود که به باباجونش بستنی یخی تعارف کنه. البته توی خواب. خدا رو شکر این بار بابا نترسید. آروم از خواب بیدار شد و یه گاز به بستنی زد.

آخه این بچه ها کی یاد می گیرن دیگران رو الکی از خواب بلند نکنن. سارا هنوز هم که هنوزه گاهی من رو از خواب بیدار می کنه که مثلا نقاشی اش رو  نشونم بده. من هم که خوش خواب ... ، گیس و گیس کشی!

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مريم
30 فروردین 90 9:38
سلام. خيلي وبلاگ قشنگي است.خاطراتت هم بامزه است. موفق باشي. مامان آرش