سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

شروع سال در خانه ما چه خبر

1397/1/5 12:44
نویسنده : ليلا
259 بازدید
اشتراک گذاری

در آستانه سال نو از بس صبا منو سوال پیچ می کرد تا از راز کادوی عیدش سر در بیاره سهیل هم حساس شده بود. از صبح سه شنبه بیقراریهاش برای دریافت عیدی شروع شد. گریه کرد، نق زد. " پس کی عید میشه" " من دیگه خسته شدم" " کادو مو بیارین ". ما هم هی سرش رو گرم کی کردیم. صبر کن بذار عید بشه. می خایم سورپرایز بشی و خلاصه انتظار به سر اومد. آخه طقلک ساعت و دقیقه و ثانیه حالیش نمی شد. نگاهش رو معطوف کرده بودم به شمارش معکوس گوشه صفحه تلویزیون که بابا هر وقت همه این عددها صفر شد عید شده.

ساراجون یک هدفون بلوتوثی با یک فلش مموری کادو گرفت. صباخانوم یک اسباب بازی صندوق فروشگاه و سهیل یک چادر بازی فنری با طرح بن تن.

دایی وحید و زندایی عزیز هم براشون کادو گرفته بودند. برای دخترا یک کیف دوشی شیک که اتفاقا با لباس عیدشون هم جور دراومد و سهیل هم یک جور اسباب بازی ساختنی. 

آره بابا بالاخره دایی وحید هم نامزد کرد. عقدشون تو ماه اسفند بود و پایان خوشی برای دو خانواده رقم خورد. پر از آرزوهای خوب برای همه جوونا.

مامانی و بابایی هم برای صبا یک ماشین لباس شویی و برای سهیل یک اتوبوس گرفتند.

خلاصه بچه ها کادو بارون شدند.

سهیل فکر کرده بود حالا هرجا بره کادو می گیره. توجیهش کردم که نه بقیه پول میدن. دست برقضا از یه مهمانی که برمیگشتیم تو آسانسور گفت:" اِ یادمون رفت پول بگیریم!"

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طراحی سایت
24 بهمن 97 11:18
گروه طراحی سایت و سئو آیسا بسیار عااااالی