سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

همراه خوبم

1390/4/15 13:18
نویسنده : ليلا
788 بازدید
اشتراک گذاری

خودم هم نمي دونستم حرف زدن با تو و درد دل كردن باهات اينقدر آرومم مي كنه. الان ديگه نمي گم به حمايتت نياز دارم، بلكه بايد بگم به حمايتت اعتماد دارم . مي دونم كه تا وقتي در كنارم هستي، يك پشتيبان واقعي دارم. هميشه تو رو نعمتي از جانب خدا دونستم و شكر كردم. پس اگه من رو شاد و محكم و خندان ديدي بگذار به حساب رضايت من از حمايتها و تلاشهاي خودت ولي هر وقت خسته و رنجور بودم بدون كه فقط خسته ام و انرژي زيادي از دست داده ام. مطمئن باش خيلي زود خوب مي شم.

همسر عزيزم، همراه خوبم، قدر خوبيهايت را مي دانم ولي وصف آنها در توانم نيست. قدرداني فقيرانه مرا بپذير.

گر بركنم دل از تو و بردارم از تو مهرآن مهر بر كه افكنم آن دل كجا برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)