سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

جشن تولد

1394/5/28 13:03
نویسنده : ليلا
601 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تصمیم گرفتم تولد دخترا رو جُدا بگیرم تا اطرافیان به زحمت نیفتند. اما باز هم همه مارو شرمنده کردند و واسه سهیل هم هدیه اوردند. البته من از طرف سارا و صبا یه هدیه واسه سهیل تهیه کرده بودم و می دونستم با یکی سرش گرم میشه.

موهای بچه ها رو هم خودم بستم. برخلاف تصورم که فکر می کردم  مثل تابستونای دیگه تعداد دوستای سارا  به یکی دوتا نرسه به لطف تلگرام ، شش هفت  تایی جمع شدند.

تزئینات تولد هم  ابتکاری تر شد. دست دایی وحید، بهمن و نگار درد نکنه.

صبا هم تو مهمونی کم  دوست و رفیق نداشت. آیلین، ریحانه، روژینا و دخترعموش غزل.

تولد باصفایی بود و به سارا خیلی خوش گذشت.

صبا جون که دو سه تا سوتی داد.

سحر شیطون بلا  حسابی مامانشو کلافه کرد. بنده خدا زنداداش همش تو راه آشپزخونه بود و دستمال خیس می کرد و خرابکاریهای این وروجک رو پاک می کرد.

آخر شب سحر و غزل و سهیل حسابی با هم بازی و بدو بدو کردن و جیغ کشیدن و خندیدن.

بعد از رفتن مهمونای شب، بابا ، بادکنکایی که پشت تور گیر افتاده بودن رو آزاد کرد و با سوزن افتاد به جونشون.

چقدر عروس:آیلین- صبا - ریحانه- روژینا، ایستاده : غزل

این هم هنر دایی وحید و مامان

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان زهره
3 شهریور 94 10:50
تولد دخترهای خوشگلت رو تبریک میگم امیدوارم 150 سال سایه تون روی سر بچه هاتون باشه آمین
زهـــــــــرا
17 شهریور 94 15:12
به چه جشن تولدی امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه
مريم
31 شهریور 94 11:51
ليلاجون. چه عكساي نازي. خدا بچه ها رو بهت ببخشه. همشون خيلي نازن. دلم حال اومد عكساتو ديدم.