سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

بای بای پوشک و ...

1394/3/30 12:51
نویسنده : ليلا
707 بازدید
اشتراک گذاری

خوب بالاخره بعد از 6 سال متمادی و 2 سال غیر متمادی  از شر پوشک بچه راحت شدم.

ولی این آخری واسه خودش پروژه بود. من و بابا خسته نباشیم.

سهیل جون تو صحبت کردن پیشرفت کرده. بالهجه خاصی هم حرف می زنه . حسابی هم به صبا حسادت می کنه.

صبا هم همش فک میکنه که من به سارا و سهیل بیشتر اهمیت میدم. بغلش می کنم می بوسمش و به نظر می رسه با بالا رفتن آمار ناز و نوازش این احساسش کمتر شده.

سارا دیروز رو روزه کامل گرفت.

کلاسهای تابستانه هم برای خودش داستانیه ها.

اوه یاد سینما 5بعدی افتادم. ترن هوایی. منکه حسابی جیغ زدم. آخه من تجربه واقعی ترن سواری رو تو مشهد داشتم. وحشتناک بود. خلاصه با دخترا خوش گذشت.

قارچ سوخاری اسنک محبوب سارا و بابا.

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان بردیا
28 تیر 94 11:37
ای جان خاله جون خسته نباشین قربونه هر سه تاشون بردیا هم خاله اصلا دلش نمی خواد حرف بزنه مردم از بس براش کتاب خوندم ! سهیل کی حرف زدن رو شروع کرد؟
مامان زهره
3 مرداد 94 9:33
سلام لیلا جون خوشحالم تو هم مثل من موفق شدی پوشک پسرت را بگیری وراحت بشی خدا کوچولوهای نازت رو برات حفظ کنه براتون بهترین ها رو آرزومندم شادوخوشحال باشید آمین
پري ناز
15 مرداد 94 17:57
سلام خيلي خوب بود از طرف دخترت