سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

1393/6/1 8:34
نویسنده : ليلا
641 بازدید
اشتراک گذاری

خوب از کجا شروع کنم. 

خبر اینکه بالاخره جشن تولد گرفتیم . این بار برای هر سه تاشون. حقیقتش  در واقع باید برای دخترا می گرفتم ولی  گفتم سهیل پسرم هم تا الان جشن تولد نداشته یه وقت دلگیر می شه.  راستش وقتی دیدم مهمونا برای هر سه تا کادو آوردن شرمنده شدم. به هر  حال دست همه درد نکنه. 

تشکر ویژه از بهمن و نگار  واسه چسبوندن تزئینات.

تشکر ویژه از عمه جون  و عزیز واسه کمک در تهیه غذا و خوراکی ها

تشکر ویژه از مامانی واسه شیرینی خوشمزه خونگی ، سبزی و بورانی

همینطور تشکر از پرارین ، دوست مدرسه ای سارا که کادوها رو باز کرد و  به مجلسمون صفا داد.

امیدوارم کسی رو جا نذاشته باشم

امسال دخترا رو بردم آرایشگاه. هر دوشون خیلی از این موضوع خوشحال بودند.

سهیل حسابی رقصید و خدوشو شیرین کرد. بچه مثبت من اصلا اذیت نکرد.

سر فرصت عکسها رو هم آپلود می کنیم.

جای دایی جان وحید خالی بود که دعا میکنم هر جا هست سلامت باشه.

بعد از جشن هم که فامیلای درجه یک بودن عموجان حمید با یک سوزن قفلی به شکل هیجان انگیزی مراسم بادکنک ترکاندن را اجرا کردند. کلی خندیدیم

پسندها (1)

نظرات (1)

دایی وحید
5 شهریور 93 22:45
خیلی دوس داشتم باشم کادوی هر سه محفوظه به شرطی که بهم کیک بدین کیک محفوظه. البته تو جشن آقایون نبودن. اونا فقط موقع شام اومدن.