سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

هی چی بگم

1392/9/26 8:31
نویسنده : ليلا
968 بازدید
اشتراک گذاری

صبا از شنبه حالت تهوع داشت.

امان از دست بعضی دکترا!

داروی سرماخوردگی!

دیفن هیــدرامین!

آنتی بیوتیک برای بیماری ویروسی!

خلاصه آخر دیشب از داروخانه سرم گرفتم، تو ترافیک معطل شدم، پارک ممنوع جریمه شدم ، صبــا کولی بازی در آورد و خون و خونریزی راه افتاد. خلاصه جون به لب شدم.

پزشکان عزیز چرا آنتــــــی بیوتیک! مگه نه اینکه اگر مقاوت دارویی ایجاد بشه برمی گردیم به عصری که هنوز پنی سیلین  کشف نشده بود!!!

پلیس محترم . من کجا پارک کنم آخه. جلوی داروخانه ی شبانه روزی شهر تابلوی پارک ممنوع است! جای پارک تا فاصله ی 200 متری خیابان اصلی و خیابانهای فرعی نیست. شما بگو کجا پارک کنم تا بتونم دو قلم دارو بخرم.چرا به اونایی که دوبل پارک می کنند گیر نمی دهید!دست کم جایی که من پارک کردم نه مزاحمتی برای سایر خودروها ایجا می کرد و نه باعث ترافیک می شد.

تا الان  نگاهی به جلوی مدارس انداخته اید؟ والدین گرامی باید دم در مدرسه بچه رو پیاده و سوار کنند. حالا می خواد دوبل وایسه، می خاد کج وایسه ، ... . شصت تا پلیس هم ایستاده اند و مثل ... فقط نگاه می کنند. خوب عزیز من برو 100 قدم جلوتر پارک کن. از ماشین پیاده شو . جلوی مدرسه وایسا. دست بچه ی دلبندت رو بگیر و چند قدم باهاش پیاده برو تا به اتول برسی. خدا می دونه تو این چند دقیقه پیاده روی حتی تو سرمای زمستون چه گرمایی می تونید به قلب بچه هاتون برسونید. فرصت از این بهتر برای اینکه دست کودکت رو فشار بدی! باهاش شوخی کنی و چند کلام باهاش هم سخن بشی! دوستاشو از نزدیک ببینی و یه حالی به بچه ات بدی!

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان پوریا جون
26 آذر 92 10:57
سلام خودتون را ناراحت نکنید تا بوده همین بوده فقط باید صبور باشی و لبخند را فراموش نکنید OK Thanks
دایی
6 دی 92 12:13
واسه هر پنج تا