سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

شیرین تر از عسل

1392/9/4 13:07
نویسنده : ليلا
705 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم تلویزیون نگاه می کردم. صبا به پروبالم پیچیده بود که بهم شکلات آدامسی بده. من هم هی می گفتم باشه ولی بلند نمی شدم. تو این گیـرو دار محکم بغلش کردم و گفتم چقدر شیـرینی مامان! و باز هم به دیدن تلویزیون ادامه دادم . می دونی صبا چی گفت:

 

مامان اگه بهم شکلات آدامسی بدی شیرین تر میشما!

من و باباش با تعجب به هم نگاه کردیم و خندیدیم.

سهیل صبا رو گــــاز می گیره بـــدجور!

صبا سهیل و می زنــــه بدجور!

سهیل مـــــو می کشه بدجور!

جفتشون جیغ می کشن بـــنـــفش!

این قدر که سارا رو تکالیفش از من امضا می گیره دفتــــز ثبت ازدواج نگرفته!

راستی برنامه کلاسی تصویری واسه کلاس سارا طراحی کردم و رو بنـــر 80در 100 چاپش کردم. اگه کارمند دفتر چاپ بودم دست کم 300 هزار تومان دست مزدم می شد. فکر کنم کلاسشون خوشگل شد.هزینه: 5هزار تومان

البته حجمش کم شده

کلا امسال نمی دونم چرا خلاقیت از سر و روم می باره. آقای همسر می گه باید معلم هنـــر می شدم.

خبر دیگه اینکه دوتا گلدون گل هم به موجودات زنده ی خونمون اضافه شدند.

واسه باغچه ی خونمون یه عالم برنامه دارم

راستی ترازوی بی زبانم را از خونه بیرون کردم، غافل از اینکه امسال تو ریاضی، سارا تکلیف وزن کردن رو داشت. خوب البته رفتیم سوپرمارکت محل و با اجازه ایشون سارا خانوم بالای چهارپایه پشت ترازو ایستاد و چند تا چیز وزن کرد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مريم
4 آذر 92 8:53
سلام.خوشحالم دوباره متن زيبا نوشتي مادر فعال.يكي از علاقه هاي من خوندن متنهاي زيباي تو و ديدن بچه هاي نازته. خیلی ممنونم. اگه نظرات شما نبود نمی شد که بنویسم
آزاده
4 آذر 92 21:37
سلام خاله کجا بودی کم کم داشتیم نگرانتون می شدیم از اولش هم هنر ازت می بازید حانم مهندس