سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

اخراجیها

1392/4/31 12:21
نویسنده : ليلا
467 بازدید
اشتراک گذاری

مثلا امسال تصمبم گرفته بودم که روزه بگیرم. هرچند که سهیل رو کامل از شیر نگرفتم ولی مقدارش رو خیلی کم کردم.اما قبل از ماه رمضان پنچر شدم و زاپاس هم نداشتم و خلاصه هنوز که نتونستم روزه بگیرم. خدا رو شکر موضوع مهمی نبود الکی الکی سردرد شدم و ضعف کردم و بعدش هم دپرس شدم. در هر صورت شوهر عزیزم و مادر مهربانم با زبان روزه مریضداری کردندو. دخترها هم که حسابی از موندن خونه ی مادربزرگها حال کردند. صبا خانوم که می گفت مامان هروقت یخمک و بستنی تموم شد من دلم برات تنگ میشه. سهیل هم حالش گرفته شده بود همینکه تنها افتاده بود. و هم اینکه من حال درست و حسابی نداشتم.

پسر طلای من دیگه باید حتما با تلفن صحبت کنه. خیلی باحاله. ادا و اطوار در میاره و روی وزنش ثابت قدمه. شکمشو جلو میده و راه میره. با ایما و اشاره خواسته هاش رو عنوان می کنه. به محض دیدن پرستارش و داد و بیداد می کنه و بهم می چسبه.

صبا جونم روز به روز شیرین تر میشه.

سارا خانوم توی ورزش پیشرفت بیشتری کرده. چند وقت پیش خیالات ورش داشته بود که بچه ی سر راهیه و من و باباش پدر و مادر واقعیش نیستیم. کلی به حرفاش خندیدیم. امشب هم رنکینگ داره .

بابای مهربون، همیشه شاد و سلامت باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایی
6 مرداد 92 15:20
تنها دلیلی که باعث میشه بخوام بیام خونه این سه تا جیگرن


دایی مهربون. موفق باشی
مامان ثنا
18 مرداد 92 18:01
سلام لیلا جونم
دلم برات تنگ شده عزیزم
خدا بد نده، ایشاله همیشه سالم و شاداب باشی کنار نینیای گلت
من که کارم رو بیخیال شدم و با ثنا اوقات فراغت میگذرونیم اینم یجور دپرسی میاره واله
التماس دعا


به نظر من ادامه تحصیل بده یا یه رشته ی مورد علاقه مخون. سعی کن فعالیت اجتماعی داشته باشی
ناهید مامان آراد
14 مهر 92 9:21
سلام خدا براتون ببخش به من هم سر بزنید خوشحال میشمhttp://aradnahid.niniweblog.com/