سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

بدون عنوان

1392/2/11 10:05
نویسنده : ليلا
355 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم دیگه بیشتر تاتی تاتی می کنه. می خواد خودش غذا بخوره. سر تا پا کثیف کاری می کنه. صبا هم که شیرین زبونه. امروز می گفت " مامان اسرا همش میگه بیا کلاس ما. من یه بار می خواستم برم دستشویی رفتم کلاسشون ولی اون بازم میگه بیا بیا. "

مامان بهش گفت: خوب به اسرا بگو زودتر جیشتو بگو . دیگه پوشک نکنی .تو بیا کلاس بزرگترا(نوباوه) .

صبا گفت:" من نمی تونم این حرفا رو بهش بگم." – چرا عزیزم؟ صبا :" آخه اون همش حرف می زنه نمیذاره من حرف بزنم.  هی حرف می زنه . اعصاب منو خورد می کنه.!"

کلی خندیدم و تو دلم گفتم پس یکی رو دستت بلند شد.

تصمیم گرفتیم کانالهای کودک رو حذف کنیم تا حد امکان تلویزیون خاموش باشه تا سارا به درسش بیشتر توجه کنه و موفقیت آمیز بود.

دیروز یه نقاشی بعنوان تبریک روز مادر برام . کشید. خانوم کمی هم باقلا برام پوست کند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)