سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

روز مادر مبارک .

1392/2/11 10:01
نویسنده : ليلا
389 بازدید
اشتراک گذاری

مادر بر مهرت مهر عطوفت الهی حک شده و استواریت نه بر پایه ی بنیه ی  جسمی که از عشق ناب پا گرفته. روز مادر بهانه‌‌ای برای اندیشیدن به توست که عمرت را صرف رشد و تربیت کودکانت کردی .  ایثار از وجود تو زاده شد و معنا گرفت. سایه ات مستدام، دلت بی‌غم، عشقت سرشار و زندگی‌ات پر از برکت و رحمت الهی.

           زن و مرد با خصلتهای ذاتی متفاوت، پیوندی ایجاد می کنن تا زندگی را در سایه ی کمال تجربه کنند و فرزندانشان سرپناهی بی نقص داشته باشند. امیدورام مردها تلاش کنند تا بیشتر زنها را بشناسند و ظرافتهای روحی آنها را با مطالعه و مشاوره بهتر درک کنند. البته که زنها هم باید برای شناخت روحیات همسرانشان تلاش کنند اما از آنجا که زنان اغلب به مباحث روانشناسی علاقه مندند چندان نیاز به توصیه ندارند.

امیدوارم آموزش خانواده در جامعه پررنگ تر شکل بگیرد و از سنین نوجوانی شروع و تا دوره ی سالمندی  ادامه پیدا کند. متأسفانه شهرستانها از کارگاههای آموزشی مختلفی که در پایتخت وجود دارد کاملا بی بهره است. درخواست من به عنوان یک مادر از مسؤولین اداره‌ی بهزیستی ، امور فرهنگی شهرداری، استانداری ، فرمانداری ،سازمان ملی جوانان و...پایه ریزی این گونه کارگاهها می باشد. کارگاههای همسرداری، تربیت کودک، مقابله با استرس، تغذیه‌ی خانواده و ... .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)