سهیلسهیل، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
ساراسارا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

شاد با فرزندانمان....

آغاز ثبت اینترنتی خاطرات فرزندانم

1390/2/13 9:34
نویسنده : ليلا
561 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا.

نی نی من سارا که الان خیلی هم نی نی نیست. امسال آمادگی میره. در اولین روزها و ماههای ورود به پیش دبستان خاطرات بامزه ای به جا گذاشته. اولش اینکه روز اول مدرسه از سرویس جا موند و من مجبور شدم از سر کار برم به مدرسه و بیارمش.

سارا شخصیت آرام ، مهربان ، به دور از کینه و دلسوز دارد. از اون دخترایی که غمخوار مادرش میشه.

سارا تقریبا ۴ سالش بود که صاحب یک خواهر شد به اسم صبا.

صبا ۱۶ مرداد ۱۳۸۸ به دنیا آمد که مصادف با نیمه شعبان بود.جالب اینجاست که ساعت تولد سار و صبا یکی است.

صبا الان ۲۰ ماهشه و به شدت از خواهرش تقلید میکنه. وقتی که با هم سرگرمند تماشاشون می کنم و غرق لذت می شم. سعی می کنم توی دعواهاشون دخالت نکنم. کتاب "فرزند دوم پیامدها و راه حلها " را به پیشنهاد یکی از همکارانم قبل از تولد صبا مطالعه کرده بودم. کتاب مفیدیه. اما هنوز هم فکر می کنم نیاز به یادگیری بیشتری در تربیت فرزندانم دارم.اگه کسی پیشنهادی داره من بچه حرف گوش کنی هستم.

گاهی پیش خودم فکر می کنم این منم که کودکم رو تربیت می کنم یا برعکس. در هر صورت برای هر تغییری در بچه ها لازم دیدم خودم رو تغییر بدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعید
20 فروردین 90 14:11
خیلی زیبا بود من که خیلی خوشم اومد اونهم با انشای زیبات
سعید
20 فروردین 90 14:17
خیلی جالبه ادامه بده در ضمن اگه توی گوگل هم سرچ کنی وبلاگش میاد